Din HubSpot vekstpartner
CRM spesialist
Vi møter ofte på bedrifter som enten ikke har et godt CRM-verktøy, eller som av en eller annen grunn ikke bruker sitt CRM-verktøy. Kanskje er det fordi det ikke er godt nok, mangler funksjoner, eller at det er tungvint å jobbe med. Et verktøy er bare godt om det hjelper deg - med minimalt ekstra arbeid for å vedlikeholde verktøyet.
Vår inngang til å bli HubSpot partner var nettopp med dette som bakteppe. Vi hadde brukt HubSpot i mange år selv, og opplevde det som det beste og mest fleksible CRM-verktøyet på markedet. Derfor har det hele tiden vært naturlig for oss å anbefale HubSpot til bedrifter som leter etter en god løsning på dette feltet. Vi har altså vært ambassadører lenge før vi nå ble partner. Forskjellen er at vi som partner vil kunne tilby en enda bedre tjeneste til våre kunder.
Fordeler med HubSpot CRM
Et godt CRM-verktøy skal hjelpe deg, både i salgsarbeidet og i kundereisen. Her er de grunnleggende egenskapene du bør se etter i et CRM-verktøy:
- Komplett og lett tilgjengelig historikk, for hver enkelt kunde.
- Gode verktøy for påminnelser, slik at du ikke trenger å huske ditt neste kontaktpunkt.
- Integrasjoner. Et godt CRM kan integreres mot alle dine andre verktøy, og kanskje erstatte noen av dem.
- Automasjoner. Et godt CRM tar hånd om manuelle repeterende oppgaver, og løser de for deg.
Dette er noen av de gode tingene med HubSpot CRM. Og kanskje det beste? Det er gratis!
HubSpot CRM koster ingenting, og inkluderer det meste av funksjonalitet du vil trenge når du går i gang. Du vil i tillegg kunne teste flere av løsningene som er på betalte abonnement, med noen begrensninger. Fra vårt synspunkt en no-brainer å velge HubSpot CRM om du ikke har en tilsvarende eller bedre løsning på plass.
Vil du vite mer?
Hjelper deg med salgsarbeidet
Møtebooking Norge sin kjernevirksomhet handler om å skape verdi for våre kunder gjennom B2B møtebooking. På denne måten skaper vi en jevn strøm av nye salgsprosesser hver eneste måned.
Som HubSpot partner vil vi også hjelpe deg med å tilrettelegge systemet for din organisasjon og ditt salgsarbeid. Der mange i dag kjenner til HubSpot fra markedsføringsperspektiv, er vi spisset på CRM og salg.
Om HubSpot er nytt for deg, eller du allerede har en lisens, så er vårt mål å hjelpe deg å rigge din Hub for vekst.
PRISER
BYGG
NOK 15.000,-mnd
- CRM oppsett
- Dataoptimalisering og vedlikehold
- Grunnleggende leadgenerator
- Opplæring og support
VOKS
NOK 20.000,-mnd
- SalesHub oppsett
- Prospektering Pluss
- Optimalisering og administrasjon
- Opplæring og support
AKSELERER
NOK 40.000,-mnd
- Automasjoner
- Strategiutvikling
- Email markedsføring
- Opplæring og support
Prisene er veiledende, og vil tilpasses etter behov. Prisene inkluderer ikke abonnement på HubSpot.